| Ammatit | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
mammu Hyperaktiivi
Viestien lukumäärä : 302 Join date : 22.02.2008
| Aihe: Ammatit Ke Kesä 17, 2009 5:30 pm | |
| Keskustelua eri ammateista. Unelma-ammattisi ? Oletko jo valmistunut, miksi valmistuit vai opiskeletko vielä ? ym. | |
|
| |
Lostdreamz Seniori
Viestien lukumäärä : 218 Join date : 13.05.2009
| Aihe: Vs: Ammatit To Kesä 18, 2009 3:46 pm | |
| Haluisin tulla raksamieheks,sähköasentajaks tai palomieheks. Kaikki kyll sanoo, että ne on miesten ammatteja, mutt musta mihin tahansa työhön käy mies tai nainen =) Sit jos ei noihin pääse, nii ois merkonomi tai kampaaja. | |
|
| |
Alyssa Admin
Viestien lukumäärä : 528 Join date : 10.01.2008 Ikä : 37
| Aihe: Vs: Ammatit To Kesä 18, 2009 11:46 pm | |
| - Lostdreamz kirjoitti:
- Haluisin tulla raksamieheks,sähköasentajaks tai palomieheks.
Kaikki kyll sanoo, että ne on miesten ammatteja, mutt musta mihin tahansa työhön käy mies tai nainen =) Sit jos ei noihin pääse, nii ois merkonomi tai kampaaja. Kivoja hommia pysyy ainakin kunnossa jo työn puolesta Ja todellakin, kaikki työt sopii naisille siinä missä miehillekin, jos vaan asenne on kohdallaan! | |
|
| |
mammu Hyperaktiivi
| Aihe: Vs: Ammatit Pe Kesä 26, 2009 1:25 pm | |
| Paljon olen kuullut, että naisvaltaisissa työpaikoissa on inhottava työskennellä. Me naiset olemme tunnettuja siitä, että emme sano asioita suoraan, vaan kuiskimme ja puukotamme selkään. Tämä on totta. Äitini on miesvaltaisessa työpaikassa töissä ja voi sanoa, että siellä sanotaan asiat suoraan, eikä kuiskita. Tämä on mielestäni hyvä asia. | |
|
| |
mammu Hyperaktiivi
| Aihe: Vs: Ammatit To Heinä 09, 2009 4:20 pm | |
| Onko kukaan kesätöissä, jos on millaisessa työssä ? (:
Itse teatterissa olen paljon, kun esityksiäkin on paljon, joten en ehdi tehdä oikein muuta kuin sitten joitain pieniä kotitöitä. | |
|
| |
Alyssa Admin
| Aihe: Vs: Ammatit To Heinä 09, 2009 4:26 pm | |
| En oo töissä, ensi kesänä kai sitä pitäisi varmaan mennä.. Pitää kyllä sitten katsoa, jos saisi kotihoidontukea sillonkin niin sit en ainakaan koko kesäksi töihin mene | |
|
| |
Lostdreamz Seniori
| Aihe: Vs: Ammatit Ti Heinä 14, 2009 1:02 am | |
| En mäkää tänä kesänä kerenny töitä ettimään, mutt ens kesänä ehkä sit | |
|
| |
Holly Harjoittelija
Viestien lukumäärä : 27 Join date : 27.06.2009
| Aihe: Vs: Ammatit Ti Heinä 14, 2009 8:04 am | |
| Mä pääsin kolmeen työhön . Oon siivoillut seurakunnalla ja ISS:llä, ja oon vielä kirkko-oppaana meidän kirkolla. Nyt yksi toinen kesätyöntekijä lähtee kahdeksi viikoksi reissuun niin saan sitten tehdä vähän lisätöitä tuolla hautausmaalla. | |
|
| |
Alyssa Admin
| |
| |
Lostdreamz Seniori
| Aihe: Vs: Ammatit To Tammi 21, 2010 4:20 pm | |
| No nyt on mulle löytyny viimeinki joku ammatti, ku en ei oikei meinannu keksii, että mihin hakisin, nii oon päättäny hakee sähkölle : D Toivottavasti pääsen, ku en oo varma et riittääkö pisteet.. | |
|
| |
Alyssa Admin
| Aihe: Vs: Ammatit Ma Tammi 25, 2010 12:01 am | |
- No nyt on mulle löytyny viimeinki joku ammatti, ku en ei oikei meinannu keksii, että mihin hakisin, nii oon päättäny hakee sähkölle : D
Toivottavasti pääsen, ku en oo varma et riittääkö pisteet.. Jospa ne riittäisi, olisi aika kurja juttu et vihdoin on keksinyt oikean alan itselle ja sit ei pääsisi sitä opiskelemaan.. Pidän peukkuja sinulle | |
|
| |
Lostdreamz Seniori
| Aihe: Vs: Ammatit To Tammi 28, 2010 5:05 pm | |
| - Alyssa kirjoitti:
- Lostdreamz kirjoitti:
- No nyt on mulle löytyny viimeinki joku ammatti, ku en ei oikei meinannu keksii, että mihin hakisin, nii oon päättäny hakee sähkölle : D
Toivottavasti pääsen, ku en oo varma et riittääkö pisteet.. Jospa ne riittäisi, olisi aika kurja juttu et vihdoin on keksinyt oikean alan itselle ja sit ei pääsisi sitä opiskelemaan.. Pidän peukkuja sinulle Kiitos kiitos. Niin, pitää vaan toivoo, että pisteet riittää ja kyllähän mä keskiarvoo yritän nostaa =) Että jos en sit pääse, niin oonpaha ainaki yrittäny. | |
|
| |
Alyssa Admin
| Aihe: Vs: Ammatit Su Tammi 31, 2010 1:19 am | |
- Alyssa kirjoitti:
- Lostdreamz kirjoitti:
Toivottavasti pääsen, ku en oo varma et riittääkö pisteet.. Jospa ne riittäisi, olisi aika kurja juttu et vihdoin on keksinyt oikean alan itselle ja sit ei pääsisi sitä opiskelemaan.. Pidän peukkuja sinulle Kiitos kiitos. Niin, pitää vaan toivoo, että pisteet riittää ja kyllähän mä keskiarvoo yritän nostaa =) Että jos en sit pääse, niin oonpaha ainaki yrittäny. Niinpä! Ja jos nyt kävisi niin, ettet pääsisi, niin voihan sinne hakea myöhemminkin | |
|
| |
Lostdreamz Seniori
| Aihe: Vs: Ammatit Ke Helmi 03, 2010 11:28 pm | |
| - Alyssa kirjoitti:
- Lostdreamz kirjoitti:
- Alyssa kirjoitti:
- Lostdreamz kirjoitti:
Toivottavasti pääsen, ku en oo varma et riittääkö pisteet.. Jospa ne riittäisi, olisi aika kurja juttu et vihdoin on keksinyt oikean alan itselle ja sit ei pääsisi sitä opiskelemaan.. Pidän peukkuja sinulle Kiitos kiitos. Niin, pitää vaan toivoo, että pisteet riittää ja kyllähän mä keskiarvoo yritän nostaa =) Että jos en sit pääse, niin oonpaha ainaki yrittäny. Niinpä! Ja jos nyt kävisi niin, ettet pääsisi, niin voihan sinne hakea myöhemminkin Niin =) | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Ammatit | |
| |
|
| |
| Ammatit | |
|