Lostdreamz Seniori
Viestien lukumäärä : 218 Join date : 13.05.2009
| Aihe: Huvipuistot La Kesä 13, 2009 1:43 pm | |
| Missä ootte käyny ja mitä piditte? Missä haluisitte käydä? =))
Ite oon käyny Lintsillä, Särkkiksessä, Tykkimäessä ja Wasalandiassa (en kyll muista sitä, ku olin 4w.) Ja Ruotissa kävin Grönälundissa. Meen tänä kesänä Poweparkiin, onko joku käyny siellä ja millasta oli? =)) | |
|
mammu Hyperaktiivi
Viestien lukumäärä : 302 Join date : 22.02.2008
| Aihe: Vs: Huvipuistot La Kesä 13, 2009 3:54 pm | |
| Mä oon käyny läpi kaikki Suomen huvipuistot monet kerrat ja tuon Power Parkin kahdesti. Aika samanlainen huvipuisto kuin muutkin, no erilaisia laitteita kuten esimerkiksi se Booster, Fiesta Mexicana (samanlainen kuin La Paloma píenellä erolla) ja Pegasus ei ainakaan ole ollut silloin kun minä siellä kävin siellä viime kesänä ja Digger on myös uusi. Ja puuvuoristorata rakennettiin viime kesänä. Mutta kuitenkin Power Parkkiin ainakin minä lähtisin mieluummin kuin särkänniemeen. http://www.powerpark.fi/laitekortit.html <-- tuosta näkee laitteiden kuvia | |
|
Alyssa Admin
Viestien lukumäärä : 528 Join date : 10.01.2008 Ikä : 37
| Aihe: Vs: Huvipuistot La Kesä 13, 2009 11:12 pm | |
| Oon käynyt lintsillä joskus 6. luokan luokkaretkellä viimeksi, muistaakseni Hauskaa oli, muistaakseni.. Särkänniemellä oon käynyt useammin, ihan kiva paikka sekin. Pienenä kävin Tukholmassa Grönalundissa, mut ei oltu kauaa niin en kerennyt juuri laitteissa käydä (eikä haitannut yhtään), ja sit jossain huvipuistossa Tallinnan lähettyvillä, oli muuten surkea paikka Suomessa "kiertävät" tivolitkin yleensä parempia! | |
|