Johnny Depp -foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Johnny Depp -foorumi
 
PääsivuPääsivu  HakuHaku  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Koulukeskustelua

Siirry alas 
5 posters
Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
KirjoittajaViesti
mammu
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi
mammu


Viestien lukumäärä : 302
Join date : 22.02.2008

Koulukeskustelua Empty
ViestiAihe: Koulukeskustelua   Koulukeskustelua EmptyTi Kesä 02, 2009 1:10 pm

Keskustelua koulusta.

Viihdytkö koulussa ?
Opiskeletko ahkerasti ?
Missä opiskelit ja kuinka monta vuotta olet opiskellut ?
Jos olet valmistunut, milloin valmistuit ja mihin ammattiin ?
jne.

-----------------------------------------------------

Viihdytkö koulussa ?
- Kyllä joskus, mutta monesti olen niin väsynyt etten jaksaisi olla koulussa.

Opiskeletko ahkerasti ?
- No joskus, mutta olen niin laiska, että kokeisiin luku jää aika vähälle. Mutta yritän opiskella ahkerammin kun koulu alkaa.

Missä opiskelet ja kuinka monta vuotta olet opiskellut ?
- Olen tällä hetkellä yläasteella ja menen kesän jälkeen kasille.
Takaisin alkuun Siirry alas
Lostdreamz
Seniori
Seniori
Lostdreamz


Viestien lukumäärä : 218
Join date : 13.05.2009

Koulukeskustelua Empty
ViestiAihe: Vs: Koulukeskustelua   Koulukeskustelua EmptyTi Kesä 02, 2009 1:40 pm

Viihdytkö koulussa ?
- En todellakaan.

Opiskeletko ahkerasti ?
- En, koska ei kiinnosta.

Missä opiskelet ja kuinka monta vuotta olet opiskellut ?
- Oon ylä-asteella ja meen ysille syksyllä.


Voi kuule, kyllä se siitä iloksi muuttuu, viimeisenä koulupäivänä viimestään (niinkun minulla) Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
Alyssa
Admin
Admin
Alyssa


Viestien lukumäärä : 528
Join date : 10.01.2008
Ikä : 37

Koulukeskustelua Empty
ViestiAihe: Vs: Koulukeskustelua   Koulukeskustelua EmptyTi Kesä 02, 2009 10:38 pm

Viihdytkö koulussa?
Ala-asteella viihdyin, yläaste oli ihan tuskaa, lukio menetteli, välillä oli kivaa, välillä ei.. Eli riippuu koulusta, opettajista ja luokasta/ryhmästä..

Opiskeletko ahkerasti ?
Hahhah, en todellakaan Very Happy nimimerkillä "televisiota katsomalla ylioppilaaksi" Very Happy

Missä opiskelit ja kuinka monta vuotta olet opiskellut ?
Oon käynyt lukion, ja ensi syksynä olisi tarkoitus aloittaa ammattikorkeassa sairaanhoitajan opinnot, ensi tiistaina on pääsykokeet.. Saa nähdä miten käy Smile

Jos olet valmistunut, milloin valmistuit ja mihin ammattiin ?
En oo ammattia vielä hankkinut, pelkkä yo-todistus kouraan jäänyt..
Takaisin alkuun Siirry alas
https://johnnyd.palstani.com
Holly
Harjoittelija
Harjoittelija



Viestien lukumäärä : 27
Join date : 27.06.2009

Koulukeskustelua Empty
ViestiAihe: Vs: Koulukeskustelua   Koulukeskustelua EmptyLa Kesä 27, 2009 5:39 pm

Viihdytkö koulussa ?
- Riippuu paikasta. Ala- ja yläasteella meidän luokka oli todella tympeä enkä voi sanoa viihtyneeni kovin hyvin. Lukiossa oli kuitenkin todella mukavaa.

Opiskeletko ahkerasti ?
- Heh, todella ahkerasti Very Happy. Ainakin melkein. Kyllä mä nyt ylppäreihin luin ja yritin tehdä läksytkin (tosin kaikki aineet yms. oli aina myöhässä Very Happy). Ahkerampikin olisin voinut olla.

Missä opiskelit ja kuinka monta vuotta olet opiskellut ?
- Kirjoitin tänä keväänä ylioppilaaksi, ja nyt odottelen valintakokeiden tuloksia...

Jos olet valmistunut, milloin valmistuit ja mihin ammattiin ?
- Ammattia mulla ei ole, lukion oon käynyt.
Takaisin alkuun Siirry alas
Alyssa
Admin
Admin
Alyssa


Viestien lukumäärä : 528
Join date : 10.01.2008
Ikä : 37

Koulukeskustelua Empty
ViestiAihe: Vs: Koulukeskustelua   Koulukeskustelua EmptyKe Heinä 01, 2009 2:23 pm

Minnekäs oot Holly hakenut opiskelemaan?
Takaisin alkuun Siirry alas
https://johnnyd.palstani.com
Holly
Harjoittelija
Harjoittelija



Viestien lukumäärä : 27
Join date : 27.06.2009

Koulukeskustelua Empty
ViestiAihe: Vs: Koulukeskustelua   Koulukeskustelua EmptyKe Heinä 01, 2009 4:25 pm

Oon hakenut Turun yliopistoon ranskan kielen linjalle ja Lahden amk:hon hotelli- ja ravintola-alalle. Nyt jälkeen päin on alkanut kauheasti harmittaa kun en älynnyt hakea tradenomiksi, mutta jos ei nyt pääse niin syksyllä sitten pitää hakea tuohon koulutukseen.
Takaisin alkuun Siirry alas
Alyssa
Admin
Admin
Alyssa


Viestien lukumäärä : 528
Join date : 10.01.2008
Ikä : 37

Koulukeskustelua Empty
ViestiAihe: Vs: Koulukeskustelua   Koulukeskustelua EmptyKe Heinä 01, 2009 8:04 pm

Minä aloitin 2007 syksyllä tradenomin opinnot, mut ei ollut minun juttu.. Aloitin lähes kuukauden myöhässä ja jaksoin pari kuukautta Very Happy Ei oikein ollut motivaatio kohdallaan..
Takaisin alkuun Siirry alas
https://johnnyd.palstani.com
mammu
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi
mammu


Viestien lukumäärä : 302
Join date : 22.02.2008

Koulukeskustelua Empty
ViestiAihe: Vs: Koulukeskustelua   Koulukeskustelua EmptyKe Heinä 01, 2009 9:39 pm

Alyssa kirjoitti:
Minä aloitin 2007 syksyllä tradenomin opinnot, mut ei ollut minun juttu.. Aloitin lähes kuukauden myöhässä ja jaksoin pari kuukautta Very Happy Ei oikein ollut motivaatio kohdallaan..

Oon ihan pihalla joten pakko kysyä, tradenomi ? :''D
Takaisin alkuun Siirry alas
Alyssa
Admin
Admin
Alyssa


Viestien lukumäärä : 528
Join date : 10.01.2008
Ikä : 37

Koulukeskustelua Empty
ViestiAihe: Vs: Koulukeskustelua   Koulukeskustelua EmptyTo Heinä 09, 2009 11:11 am

mammu kirjoitti:
Alyssa kirjoitti:
Minä aloitin 2007 syksyllä tradenomin opinnot, mut ei ollut minun juttu.. Aloitin lähes kuukauden myöhässä ja jaksoin pari kuukautta Very Happy Ei oikein ollut motivaatio kohdallaan..

Oon ihan pihalla joten pakko kysyä, tradenomi ? :''D

Ammattikorkeakoulussa liiketalouden koulutusohjelmasta valmistuu tradenomiksi Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://johnnyd.palstani.com
Alyssa
Admin
Admin
Alyssa


Viestien lukumäärä : 528
Join date : 10.01.2008
Ikä : 37

Koulukeskustelua Empty
ViestiAihe: Vs: Koulukeskustelua   Koulukeskustelua EmptyTo Heinä 09, 2009 11:13 am

En päässyt sairaanhoitajaksi opiskelemaan :/ Mutta ei se mitään haittaa, suuntaan sit samaan kouluun, mut bioanalytiikan puolelle Smile Jos tuo ei jostain syystä sit kiinnostakaan, niin pitää kattoa jos hakisi ensi keväänä sit uudestaan hoitsuksi. Mut mistäpä sitä koskaan tietää miten kiinnostavaa toi labrahommailu onkaan Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://johnnyd.palstani.com
Holly
Harjoittelija
Harjoittelija



Viestien lukumäärä : 27
Join date : 27.06.2009

Koulukeskustelua Empty
ViestiAihe: Vs: Koulukeskustelua   Koulukeskustelua EmptyTo Heinä 09, 2009 8:21 pm

Alyssa, voi harmi kun et päässyt Sad. No, parempi onni ensi kerralla ellet sitten innostu siitä labrahommasta.

Mäkään en päässyt amk:hon, eli välivuosi tiedossa ellen sitten pääse täydennyshaussa mihinkään. Ajattelin hakea siinä Keski-Pohjanmaan amk:hon tradenomilinjalle.
Takaisin alkuun Siirry alas
Alyssa
Admin
Admin
Alyssa


Viestien lukumäärä : 528
Join date : 10.01.2008
Ikä : 37

Koulukeskustelua Empty
ViestiAihe: Vs: Koulukeskustelua   Koulukeskustelua EmptyTo Heinä 09, 2009 9:53 pm

Höh, harmi ettet sinäkään päässyt sinne Sad Jospa pääsisit siinä täydennyksessä. Vaikka ei se välivuosikaan varmasti huono asia olisi, saa vähän ottaa rennommin Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://johnnyd.palstani.com
Alyssa
Admin
Admin
Alyssa


Viestien lukumäärä : 528
Join date : 10.01.2008
Ikä : 37

Koulukeskustelua Empty
ViestiAihe: Vs: Koulukeskustelua   Koulukeskustelua EmptySu Heinä 12, 2009 12:47 am

Holly kirjoitti:
Alyssa, voi harmi kun et päässyt Sad. No, parempi onni ensi kerralla ellet sitten innostu siitä labrahommasta.

Mäkään en päässyt amk:hon, eli välivuosi tiedossa ellen sitten pääse täydennyshaussa mihinkään. Ajattelin hakea siinä Keski-Pohjanmaan amk:hon tradenomilinjalle.

Kuules, jos pääset tonne, niin voisin myydä edullisesti yhden kirjan (ei oo tehty mitään merkintöjä, kuin uusi), jos siellä vaan käytetään samaa kirjaa kuin täällä.. Kerro miten haussa käy Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://johnnyd.palstani.com
Holly
Harjoittelija
Harjoittelija



Viestien lukumäärä : 27
Join date : 27.06.2009

Koulukeskustelua Empty
ViestiAihe: Vs: Koulukeskustelua   Koulukeskustelua EmptyTi Heinä 14, 2009 7:58 am

Oh, joo, ilmoittelen sitten miten käy Smile.
Takaisin alkuun Siirry alas
Lostdreamz
Seniori
Seniori
Lostdreamz


Viestien lukumäärä : 218
Join date : 13.05.2009

Koulukeskustelua Empty
ViestiAihe: Vs: Koulukeskustelua   Koulukeskustelua EmptyKe Elo 12, 2009 3:33 pm

Koulu alko taas, eikä ois yhtään huvittanu lopettaa lomaa vielä -.-
Takaisin alkuun Siirry alas
Holly
Harjoittelija
Harjoittelija



Viestien lukumäärä : 27
Join date : 27.06.2009

Koulukeskustelua Empty
ViestiAihe: Vs: Koulukeskustelua   Koulukeskustelua EmptyPe Elo 14, 2009 2:35 pm

Hain sitten Tornioon tradenomi-linjalle täydennyshaussa, mutta enpä usko että sinne pääsen. Kansanopistoon oon nytten sitten menossa vuodeksi opiskelemaan kieliä, koulu alkaa viimeinen päivä tätä kuuta. Muuttokin sitten edessä...
Takaisin alkuun Siirry alas
Alyssa
Admin
Admin
Alyssa


Viestien lukumäärä : 528
Join date : 10.01.2008
Ikä : 37

Koulukeskustelua Empty
ViestiAihe: Vs: Koulukeskustelua   Koulukeskustelua EmptyPe Elo 14, 2009 11:38 pm

Holly kirjoitti:
Hain sitten Tornioon tradenomi-linjalle täydennyshaussa, mutta enpä usko että sinne pääsen. Kansanopistoon oon nytten sitten menossa vuodeksi opiskelemaan kieliä, koulu alkaa viimeinen päivä tätä kuuta. Muuttokin sitten edessä...

Millonkos selviää pääsikö sisään vai ei? Varmasti erittäin hyödyllistä opiskella kieliä, nykyisin on aika vaikea löytää alaa jolla ei kielitaitoa tarvitse Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://johnnyd.palstani.com
Holly
Harjoittelija
Harjoittelija



Viestien lukumäärä : 27
Join date : 27.06.2009

Koulukeskustelua Empty
ViestiAihe: Vs: Koulukeskustelua   Koulukeskustelua EmptyLa Elo 15, 2009 9:07 am

Muistaakseni 21 päivä ne alkaa aikaisintaan ilmoitella tuloksia. Mutta vaikka tuonne Tornioon pääsisinkin, en ole sinne menossa. Oli siis erittäin järkevää hakea sinne Very Happy. Äiti vaan oli sitä mieltä että kannattaa ainakin yrittää.
Takaisin alkuun Siirry alas
Alyssa
Admin
Admin
Alyssa


Viestien lukumäärä : 528
Join date : 10.01.2008
Ikä : 37

Koulukeskustelua Empty
ViestiAihe: Vs: Koulukeskustelua   Koulukeskustelua EmptySu Elo 16, 2009 9:44 pm

Äidit aina on sitä mieltä Very Happy Noh mut saatpahan olla vähän vapaalla koulusta, rentoutua ja silleen Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://johnnyd.palstani.com
Alyssa
Admin
Admin
Alyssa


Viestien lukumäärä : 528
Join date : 10.01.2008
Ikä : 37

Koulukeskustelua Empty
ViestiAihe: Vs: Koulukeskustelua   Koulukeskustelua EmptyKe Elo 26, 2009 11:44 pm

Jeeeiiii! Ensi tiistaina alkaa koulu, ei oo enää pitkä aika Smile Odotan kerrankin innolla sitä, kerta se on ensimmäinenkin Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
https://johnnyd.palstani.com
Holly
Harjoittelija
Harjoittelija



Viestien lukumäärä : 27
Join date : 27.06.2009

Koulukeskustelua Empty
ViestiAihe: Vs: Koulukeskustelua   Koulukeskustelua EmptyPe Syys 18, 2009 4:37 pm

Olin jo unohtanut tämänkin foorumin Very Happy. Mut siis oon nyt kansanopistossa Uudellamaalla, Tornioon olisin ihmekseni päässyt mutta en sinne kuitenkaan halunnut. Samaten Vaasaan ammattikouluun olisi ollut mahdollisuus mennä, mutta tulin mieluummin tänne vaikka tästä ei ammattia vielä saakaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
Alyssa
Admin
Admin
Alyssa


Viestien lukumäärä : 528
Join date : 10.01.2008
Ikä : 37

Koulukeskustelua Empty
ViestiAihe: Vs: Koulukeskustelua   Koulukeskustelua EmptyMa Loka 26, 2009 11:01 am

Olen vähän huolissani itsestäni Very Happy Olen edelleen innoissani koulusta, vaikka sitä on kestänyt kohta pari kuukautta, ei todellakaan minun tapaistani Very Happy Lisäksi olen tuutorikokelas, joka myöskään ei ole tapaistani, ja vastaan myös oman ryhmäni haalarien tilauksesta. Ja voin toistaa myös siihen, että ei lainkaan minun tapaistani Very Happy Parhaan kaverini sanoin, olen suurella todennäköisyydellä seonnut, lopullisesti... Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
https://johnnyd.palstani.com
Lostdreamz
Seniori
Seniori
Lostdreamz


Viestien lukumäärä : 218
Join date : 13.05.2009

Koulukeskustelua Empty
ViestiAihe: Vs: Koulukeskustelua   Koulukeskustelua EmptyTo Huhti 01, 2010 4:16 pm

Nonii, enää noin 2 kuukautta peruskoulua jäljellä. =D
9 vuottahan meni aika nopeeta, ku sillee miettii =)
Takaisin alkuun Siirry alas
Alyssa
Admin
Admin
Alyssa


Viestien lukumäärä : 528
Join date : 10.01.2008
Ikä : 37

Koulukeskustelua Empty
ViestiAihe: Vs: Koulukeskustelua   Koulukeskustelua EmptyTi Toukokuu 18, 2010 9:59 pm

Lostdreamz kirjoitti:
Nonii, enää noin 2 kuukautta peruskoulua jäljellä. =D
9 vuottahan meni aika nopeeta, ku sillee miettii =)

Menihän se noin jälkikäteen ajatellen nopeasti, mut kyllä siihen mahtui paljon huonojakin hetkiä Smile Sit vaan seuraavaan kouluun, ei se opiskelu tuohon 9 vuoteen lopu Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
https://johnnyd.palstani.com
Lostdreamz
Seniori
Seniori
Lostdreamz


Viestien lukumäärä : 218
Join date : 13.05.2009

Koulukeskustelua Empty
ViestiAihe: Vs: Koulukeskustelua   Koulukeskustelua EmptyMa Toukokuu 24, 2010 3:29 pm

No eipä taida loppuu =D
Kunhan vaan nyt pääsis sinne sähköpuolelle amiskaan, nii kaikki ois paremmi ku hyvin...=)
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Koulukeskustelua Empty
ViestiAihe: Vs: Koulukeskustelua   Koulukeskustelua Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Koulukeskustelua
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 2Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Johnny Depp -foorumi :: Yleinen :: Yleinen keskustelu-
Siirry: