Johnny Depp -foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Johnny Depp -foorumi
 
PääsivuPääsivu  HakuHaku  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Lävistykset & tatuoinnit

Siirry alas 
5 posters
KirjoittajaViesti
mammu
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi
mammu


Viestien lukumäärä : 302
Join date : 22.02.2008

Lävistykset & tatuoinnit Empty
ViestiAihe: Lävistykset & tatuoinnit   Lävistykset & tatuoinnit EmptySu Toukokuu 31, 2009 10:06 pm

Keskustelua lävistyksistä ja tatuoinneista. Omistatko lävistyksiä tai tatuointeja, molempia, haluaisitko, minne haluaisit, jos ottaisit jne.


Itseltäni löytyy yhteensä 5 peruskorvalävistystä. Vasemmassa kolme ja oikeassa kaksi. Olen ajatellut ottaa traguksen kesäloman aikana. Tatuointeja en omista, mutta haluaisin ottaa pienikokoisen tatuoinnin kun ikä riittää.


Viimeinen muokkaaja, mammu pvm Ke Kesä 03, 2009 11:49 am, muokattu 2 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Alyssa
Admin
Admin
Alyssa


Viestien lukumäärä : 528
Join date : 10.01.2008
Ikä : 36

Lävistykset & tatuoinnit Empty
ViestiAihe: Vs: Lävistykset & tatuoinnit   Lävistykset & tatuoinnit EmptySu Toukokuu 31, 2009 11:11 pm

Minulla on korvissa ihan peruslävistykset, 1/korva Smile Toisessa oli joskus kaksi, mut se tulehtui sen verran pahasti, että annoin mennä umpeen (kiitos aloittelevan rei'ittäjän, joka ei oikein osannut käyttää laitetta)

Haluaisin ottaa tatuoinnin, oon aina halunnut, mutta pitäisi vaan löytää sellainen kuva joka merkitsee minulle jotain eikä ole mikään huomiota herättävä. Ja muutenkin aika pieni pitäisi olla, ja sellaseen paikkaan jonka saa tarvittaessa helposti peitettyä vaatteilla.. Mut ehkäpä joku päivä löydän sen kuvan, ja saan otettua Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://johnnyd.palstani.com
Lostdreamz
Seniori
Seniori
Lostdreamz


Viestien lukumäärä : 218
Join date : 13.05.2009

Lävistykset & tatuoinnit Empty
ViestiAihe: Vs: Lävistykset & tatuoinnit   Lävistykset & tatuoinnit EmptyMa Kesä 01, 2009 2:12 pm

Mulla on 6 lävistystä korvassa ja ennen oli 2 huulikorua, muttei oo ennää :p.
Oon aatellu ottaa kulmaan korun ja joskus otan varmaan tatuoinninki.
Takaisin alkuun Siirry alas
mammu
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi
mammu


Viestien lukumäärä : 302
Join date : 22.02.2008

Lävistykset & tatuoinnit Empty
ViestiAihe: Vs: Lävistykset & tatuoinnit   Lävistykset & tatuoinnit EmptyLa Tammi 09, 2010 6:55 pm

Kesälomalla otin traguksen sijaan aluksi rustoon, eikä sattunu pahemmin, nipisti vain. Tänään otin napaan, sekin oli vain sellainen iso nipistys, mutta lävistäjä ei meinannu saada lävistettyä ihoa (puhui jotain laihuudesta), mutta tykkään tosi paljon (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Alyssa
Admin
Admin
Alyssa


Viestien lukumäärä : 528
Join date : 10.01.2008
Ikä : 36

Lävistykset & tatuoinnit Empty
ViestiAihe: Vs: Lävistykset & tatuoinnit   Lävistykset & tatuoinnit EmptySu Tammi 10, 2010 11:06 pm

Minä otin eilen tatuoinnin Smile Ei siitä ihan nii pieni tullut, kuin mitä olin ennen kuvan löytämistä ajatellut.. Mutta kun mietin, et jatkanko pienemmän kuvan ettimistä, vai otanko tuon, josta tiedän etten kyllästy siihen ainakaan heti, valitsin tuon jälkimmäisen Smile Se kuva vaan kolahti, ja kokokin on ihan okei, nilkassa kun on niin ei näytä niin jättiläismäiseltä Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
https://johnnyd.palstani.com
mammu
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi
mammu


Viestien lukumäärä : 302
Join date : 22.02.2008

Lävistykset & tatuoinnit Empty
ViestiAihe: Vs: Lävistykset & tatuoinnit   Lävistykset & tatuoinnit EmptyTo Tammi 14, 2010 10:26 pm

Alyssa kirjoitti:
Minä otin eilen tatuoinnin Smile Ei siitä ihan nii pieni tullut, kuin mitä olin ennen kuvan löytämistä ajatellut.. Mutta kun mietin, et jatkanko pienemmän kuvan ettimistä, vai otanko tuon, josta tiedän etten kyllästy siihen ainakaan heti, valitsin tuon jälkimmäisen Smile Se kuva vaan kolahti, ja kokokin on ihan okei, nilkassa kun on niin ei näytä niin jättiläismäiseltä Very Happy

Minkaslaisen kuvan otit? (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Alyssa
Admin
Admin
Alyssa


Viestien lukumäärä : 528
Join date : 10.01.2008
Ikä : 36

Lävistykset & tatuoinnit Empty
ViestiAihe: Vs: Lävistykset & tatuoinnit   Lävistykset & tatuoinnit EmptyKe Tammi 20, 2010 7:31 pm

Sellasen "köynnösmäisen" jossa on pari perhosta ja muutama tähti, ja sit siellä välillä lukee minun pojan nimi Smile vaikea selittää sitä kunnolla Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
https://johnnyd.palstani.com
mammu
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi
mammu


Viestien lukumäärä : 302
Join date : 22.02.2008

Lävistykset & tatuoinnit Empty
ViestiAihe: Vs: Lävistykset & tatuoinnit   Lävistykset & tatuoinnit EmptySu Huhti 04, 2010 2:14 pm

Alyssa kirjoitti:
Sellasen "köynnösmäisen" jossa on pari perhosta ja muutama tähti, ja sit siellä välillä lukee minun pojan nimi Smile vaikea selittää sitä kunnolla Very Happy

laitahan jossain vaiheessa kuvaa, jos onnistuu? (:
Takaisin alkuun Siirry alas
Alyssa
Admin
Admin
Alyssa


Viestien lukumäärä : 528
Join date : 10.01.2008
Ikä : 36

Lävistykset & tatuoinnit Empty
ViestiAihe: Vs: Lävistykset & tatuoinnit   Lävistykset & tatuoinnit EmptyTi Toukokuu 18, 2010 10:01 pm

mammu kirjoitti:
Alyssa kirjoitti:
Sellasen "köynnösmäisen" jossa on pari perhosta ja muutama tähti, ja sit siellä välillä lukee minun pojan nimi Smile vaikea selittää sitä kunnolla Very Happy

laitahan jossain vaiheessa kuvaa, jos onnistuu? (:

Yritän joskus saada laitettua, on vähän jäänyt tämä koneella istuskelu vähemmälle, kun koulussa ollut aika kiire.. Tosin kouluhommia on joutunut tekemään koneella senkin edestä :/
Takaisin alkuun Siirry alas
https://johnnyd.palstani.com
Fallen Lotus
Harjoittelija
Harjoittelija
Fallen Lotus


Viestien lukumäärä : 16
Join date : 12.06.2011
Ikä : 27

Lävistykset & tatuoinnit Empty
ViestiAihe: Vs: Lävistykset & tatuoinnit   Lävistykset & tatuoinnit EmptyMa Kesä 13, 2011 12:29 am

Lävistyksiä on nuo perus korvikset, sen enempään ei itsellä vielä ikä ilman vanhemman suostumusta riitä. Ja koska vanhemmat vanhanaikaisia ovat, saan lävistyksiä ja tatuointeja odottaa, kunnes olen täysi-ikäinen. Aijon kuitenkin heti, kun ikä riittää, ottaa muutaman lävistyksen ja yhden tatuoinninkin. Lävistyksiä olen suunnitellut huuleen yhden, ja mahdollisesti kumalävistyksen, ja muutaman korviksen lisää. Tatuoinninkin olen päättänut, että mustavalkoisen lootus-kukan tatuoin hartiani taakse, kun ikä riittää.
Takaisin alkuun Siirry alas
nina
Harjoittelija
Harjoittelija



Viestien lukumäärä : 17
Join date : 28.07.2010

Lävistykset & tatuoinnit Empty
ViestiAihe: Vs: Lävistykset & tatuoinnit   Lävistykset & tatuoinnit EmptyMa Kesä 13, 2011 6:42 pm

Yhdet peruskorvikset sain alaasteella. Nyt on Lävistämällä tehty toiset korvikset, jotka parani paljon paremmin ja ei tulehtuneet kuten nuo ampulalla tehdyt teki.. Korvassa on myös tossa ylhäällä rustossa. Sitten löytyy kielestä. Umpeen mennyt huuli =( Tahdon sen takasin kunhan tää vaavi syntyy. Ja napa sanoi vuosia sitten ittensä irti, meni vinoon ja on nyt vähän umpeutunut. Tosi ruma jälki jäi..

Ja yksi tatska: hämähäkki.. koska pelkään niitä =D
Takaisin alkuun Siirry alas
Alyssa
Admin
Admin
Alyssa


Viestien lukumäärä : 528
Join date : 10.01.2008
Ikä : 36

Lävistykset & tatuoinnit Empty
ViestiAihe: Vs: Lävistykset & tatuoinnit   Lävistykset & tatuoinnit EmptyTi Kesä 14, 2011 7:37 pm

Minä kärsin sit vaihteeksi taas kamalasta tatuointikuumeesta Smile tiedän jo minne ja osittain millaisen kuvajaisen haluan, mutta en ole vielä sitä täydellistä löytänyt, ei sillä että juuri nyt olisi rahaakaan siihen Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://johnnyd.palstani.com
Sponsored content





Lävistykset & tatuoinnit Empty
ViestiAihe: Vs: Lävistykset & tatuoinnit   Lävistykset & tatuoinnit Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Lävistykset & tatuoinnit
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Johnny Depp -foorumi :: Yleinen :: Yleinen keskustelu-
Siirry: