Alyssa Admin
Viestien lukumäärä : 528 Join date : 10.01.2008 Ikä : 37
| Aihe: Public Enemies Ke Toukokuu 13, 2009 4:59 pm | |
| 11.5.2009, Public Enemies tähdet Christian Bale ja Johnny Depp säilyttivät etäisyytensä
Näyttelijäpari Johnny Depp ja Christian Bale saattaa olla tämän sukupolven versio Heat:sta, jossa Robert De Niro ja Al Pacino olivat ensi kerran vastakkain. Kuten aikaisempi Michael Mann:n filmi, myös Mann:n Public Enemies pitää kaksi tähteään suurimmaksi osaksi erossa. Depp esittää John Dillingeriä ja Bale on Melvin Purvis.
”Emme tunne toisiamme yhtään”, Bale sanoi. ”Tapasin hänet käsikirjoituksen lukuharjoituksessa. Puhuimme 5-10 minuuttia. Sen lisäksi minulla oli kaksi kohtausta hänen kanssaan, yksi missä hän on vankisellissä. Minulla on taipumus, ja hän näytti halukkaalta toimia samoin, etten juuri halua puhua, paitsi tehdessä kohtausta. Nautin siitä niin.”
”Sitten tapahtui niin, että toisessa kohtauksessa jota teimme, olimme noin 60 metrin päässä toisistamme, hän oli siluetti ikkunassa ja ammuin häntä kohti. Olin puun takana ja hän ampui minua, sen lähemmäksi toisiamme emme sinä iltana päässeet. Tutustun Johnnyyn jossain muualla, koska se ei todellakaan tapahtunut elokuvassa.
Roolissaan Bale nautti mahdollisuudesta paneutua 1930-luvun rikosikoneiden tutkimiseen: ”Se on niin hieno ajanjakso kaikin puolin. Vaatetus, autot, jopa aseet. Se oli kuin viimeinen henkäys aseille, joilla oli vielä jonkinlaista luonnetta. Aseet joita meillä on nykyisin, ovat ehdottomasti tappavia ja niiden osumatarkkuus on ihmeellinen, mutta nämä ovat viimeiset joissa on vähän puuta, haluaisin oikeastaan haistaa sitä jälkikäteen ja jollain tapaa nauttisin kantaa sitä mukanani.
”Ajanjakso on niin mielenkiintoinen, kuten myös Hooverin idea virastosta ja sen ’syntykivut’, ja kuinka kaksi näkyvästi samanlaista hahmoa, puhun Purvisista ja Hooverista, ihmiset jotka ihailivat toisiaan niin paljon voivat, molemmat tehden työnsä niin uskomattoman hyvin, tuntea vihaa toisiaan kohtaan.Alkuperäinen juttu | |
|
mammu Hyperaktiivi
Viestien lukumäärä : 302 Join date : 22.02.2008
| Aihe: Vs: Public Enemies La Toukokuu 16, 2009 5:58 pm | |
| Jos nyt ymmärsin oikein tämän tekstin, niin eikös yleensä Depp oo semmonen ''haluaa tutustua ihmisiin'' - tyyppi ? | |
|
Alyssa Admin
Viestien lukumäärä : 528 Join date : 10.01.2008 Ikä : 37
| Aihe: Vs: Public Enemies La Toukokuu 16, 2009 9:13 pm | |
| No en minä tiedä Tuosta tekstistä sain sellasen kuvan, ettei Bale oo juuri halunnutkaan tutustua kuvauksissa, ja toi yks pätkä oli Balen sanomaa, et Depp ois halunnut "toimia" samoin.. Tiedä sit tuosta | |
|