| Harrastukset | |
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Alyssa Admin
Viestien lukumäärä : 528 Join date : 10.01.2008 Ikä : 37
| Aihe: Harrastukset Pe Huhti 24, 2009 4:41 pm | |
| Millaisia harrastuksia teillä on? Kauanko olette niitä harrastaneet? Onko joku uusi harrastus, joka kiinnostaisi aloittaa?
Eli siis keskustelua kaikenlaisista harrastuksista tänne. | |
|
| |
mammu Hyperaktiivi
Viestien lukumäärä : 302 Join date : 22.02.2008
| Aihe: Vs: Harrastukset La Huhti 25, 2009 10:53 am | |
| No siis minun harrastuksiin kuuluu lähinnä näytteleminen. Aloitin joskus viime vuoden puolella ja olen käynyt siitä asti teatterikerhossa ja liityin vähä aika sitten kesäteatteriin, joten koko toukokuu menee harjoituksissa. Muita harrastuksia on lukeminen, laskettelu ja lenkkeily. Haluaisin uuden harrastuksen ja siinä pitäs olla semmosta toimintaa ja että tulisi hiki pintaan ja olen kiinnostunut miekkailun kokeilemisesta.
Viimeinen muokkaaja, mammu pvm La Huhti 25, 2009 7:54 pm, muokattu 1 kertaa | |
|
| |
Alyssa Admin
| Aihe: Vs: Harrastukset La Huhti 25, 2009 3:52 pm | |
| Vai että näyttelyä, varmasti kiva harrastus Itse olisin kyllä arviolta maailman surkein siinä hommassa Minun pääasiallinen harrastus on varmaan televisio ja elokuvat Lenkkeilen enemmän tai vähemmän satunnaisesti, ja luen kun vaan on aikaa (ei ole ollut lähes vuoteen). Haluisin aloittaa jonkun tanssiharrastuksen tai jotain, mutta en yksin, ja kaveri joka ois ollut ehkä kiinnostunut aloittamaan kanssa, lähtee ainakin puoleksi vuodeksi Kosovoon.. Mut katotaan jos joskus saisi aikaiseksi | |
|
| |
mammu Hyperaktiivi
| Aihe: Vs: Harrastukset La Huhti 25, 2009 7:53 pm | |
| | |
|
| |
Alyssa Admin
| Aihe: Vs: Harrastukset La Huhti 25, 2009 9:19 pm | |
| Muuten kiva harrastus toi leffojen keräily, mut rahaa vievä Vielä kun keksisi mitä tekisi noille "huonoille" ostoksille, eli leffoille jotka on ollut aika huonoja tai joita ei muuten tule koskaan katsottua uusiksi.. Voisin lahjoittaa ne jollekin, mutta en tiedä ketään joka noi haluaisi. Pitäisi varmaan alkaa kysellä kaikilta jotka omistaa dvd-soittimen, et haluisko jonkun noista | |
|
| |
mammu Hyperaktiivi
| |
| |
Alyssa Admin
| Aihe: Vs: Harrastukset Ma Huhti 27, 2009 6:43 pm | |
| No minulla on jotain halpisleffoja, maksanut 1-4€, niin tullut ostettua.. Vähän aiheen ohi menee, mut mistä Johnnyn leffoista et sit niin paljon pidä? | |
|
| |
mammu Hyperaktiivi
| Aihe: Vs: Harrastukset Ke Huhti 29, 2009 6:19 pm | |
| - Alyssa kirjoitti:
- No minulla on jotain halpisleffoja, maksanut 1-4€, niin tullut ostettua.. Vähän aiheen ohi menee, mut mistä Johnnyn leffoista et sit niin paljon pidä?
No, tämä The Libertine ei kuuluu suosikkeihini. Elokuva ällöttävä, rivo, tiedät varmaankin mitä tarkoitan. Pidin kyllä elokuvan lopusta, mutta muuten en. | |
|
| |
Alyssa Admin
| Aihe: Vs: Harrastukset Ke Huhti 29, 2009 10:55 pm | |
| Minusta se oli elokuvana ihan hyvä, mutta aihe ja leffa on sellaiset, etten halua kattoa leffaa toista kertaa ainakaan muutamaan vuoteen | |
|
| |
nina Harjoittelija
Viestien lukumäärä : 17 Join date : 28.07.2010
| Aihe: Vs: Harrastukset Ma Kesä 13, 2011 9:02 pm | |
| Harrastuksia mulla ei ole muita kuin keräily. Ja sekin useampana sorttina =D
Oon haaveillu että opiskelisi pianon soittoa, mutta tähän kämppään ei mahdu semmosta vekotinta, joten ehkä joskus tulevaisuudessa.. =) | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Harrastukset | |
| |
|
| |
| Harrastukset | |
|