Johnny Depp -foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Johnny Depp -foorumi
 
PääsivuPääsivu  HakuHaku  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Irc-gallerialeikki

Siirry alas 
2 posters
KirjoittajaViesti
Alyssa
Admin
Admin
Alyssa


Viestien lukumäärä : 528
Join date : 10.01.2008
Ikä : 36

Irc-gallerialeikki Empty
ViestiAihe: Irc-gallerialeikki   Irc-gallerialeikki EmptyTo Huhti 09, 2009 12:56 am

(kopioitu Nelosen keskustelusta)

Ensinnäkin, mene IRC-Galleriaan.

Klikkaa satunnaista ja laita oletuskuvan teksti lauseen perään,
toista tätä niin kauan kuin lauseita riittää.
Jos oletuskuvassa ei lue mitään, ota uusi.

Ps. Voit tehdä tämän "leikin" niin monesti kuin tahdot.. Wink


1. Heräsin ja näin edessäni paviaanin, kirkaisin:

2. Äitini juoksi katsomaan mitä oli tapahtunut ja sanoi:

3. Menin aamupalalle. Leipäni oli homeessa, joten tokaisin:

4. Lähdin kouluun ja koulumatkallani lauloin:

5. Kaverini tulivat mukaan laulamaan, kunnes yksi heistä kaatui ja huusi:

6. Koulussa oli liikuntaa. Kirosin opettajalle ja hän vastasi:

7. Koulussa oli ruokana kaalikääryleitä. Ne olivat lempiruokaani, joten ihastelin:

8. Koulun jälkeen menin baariin ja humalassa ollessani huutelin kaikille:

9. Minut haettiin putkaan ja sammuin sinne. Unessa tapasin kääpiön, joka varoitti minua:

10. Heräsin ja lähdin kotiin. Matkalla pummi halusi rahaa ja keksi syyksi:

11. En antanut rahaa, vaan juoksin kotiin, jossa äiti kysyi missä olin ollut, johon vastasin:

12. Sitten menin omaan huoneeseeni, mutta se olikin täynnä hämähäkkejä! Kiljuin täyttä kurkkua:

13. Selvisi, että pikkuveljeni oli täyttänyt huoneeni kumihämähäkeillä. Sain sydänkohtauksen ja kuolin. Hautakiveeni kirjoitettiin:

14 Mutta kaikkien ihmeeksi en kuollutkaan, vaan heräsin henkiin. Menin mutaisena kotiin, johon säikähdyksestä valkoiseksi muuttunut äitini tokaisi:

15. Kaiken tämän jälkeen halusin tavata kaverini ja kertoa heille, että:
Takaisin alkuun Siirry alas
https://johnnyd.palstani.com
Alyssa
Admin
Admin
Alyssa


Viestien lukumäärä : 528
Join date : 10.01.2008
Ikä : 36

Irc-gallerialeikki Empty
ViestiAihe: Vs: Irc-gallerialeikki   Irc-gallerialeikki EmptyTo Huhti 09, 2009 1:50 am

1. Heräsin ja näin edessäni paviaanin, kirkaisin: Lähdössä sukeltamaan Ko Taolle

2. Äitini juoksi katsomaan mitä oli tapahtunut ja sanoi: Mä olen ihan sekaisin.. Wink

3. Menin aamupalalle. Leipäni oli homeessa, joten tokaisin: Minä itse

4. Lähdin kouluun ja koulumatkallani lauloin: joskus sitä täytyy koiraakin opettaa uimaan...

5. Kaverini tulivat mukaan laulamaan, kunnes yksi heistä kaatui ja huusi: taustalla näkyy valkoinen talo....

6. Koulussa oli liikuntaa. Kirosin opettajalle ja hän vastasi: Verta ja aasinpäitä.

7. Koulussa oli ruokana kaalikääryleitä. Ne olivat lempiruokaani, joten ihastelin: suihkun jälkeen

8. Koulun jälkeen menin baariin ja humalassa ollessani huutelin kaikille: Kesä 2005

9. Minut haettiin putkaan ja sammuin sinne. Unessa tapasin kääpiön, joka varoitti minua: tuore kookosmaito teki ihmeen hyvää +35 asteisessa helteessä

10. Heräsin ja lähdin kotiin. Matkalla pummi halusi rahaa ja keksi syyksi: Iski maallisen lihan himo

11. En antanut rahaa, vaan juoksin kotiin, jossa äiti kysyi missä olin ollut, johon vastasin: Oskariakaan ei kiinnosta

12. Sitten menin omaan huoneeseeni, mutta se olikin täynnä hämähäkkejä! Kiljuin täyttä kurkkua: hangeet korkeaat nietokseet..

13. Selvisi, että pikkuveljeni oli täyttänyt huoneeni kumihämähäkeillä. Sain sydänkohtauksen ja kuolin. Hautakiveeni kirjoitettiin: 8--D

14 Mutta kaikkien ihmeeksi en kuollutkaan, vaan heräsin henkiin. Menin mutaisena kotiin, johon säikähdyksestä valkoiseksi muuttunut äitini tokaisi: pimmee

15. Kaiken tämän jälkeen halusin tavata kaverini ja kertoa heille, että: Hendrixin afro jää kakkoseks Very Happy
Takaisin alkuun Siirry alas
https://johnnyd.palstani.com
mammu
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi
mammu


Viestien lukumäärä : 302
Join date : 22.02.2008

Irc-gallerialeikki Empty
ViestiAihe: Vs: Irc-gallerialeikki   Irc-gallerialeikki EmptyKe Huhti 15, 2009 5:10 pm

1. Heräsin ja näin edessäni paviaanin, kirkaisin: Naminami!

2. Äitini juoksi katsomaan mitä oli tapahtunut ja sanoi: kirosin miehen

3. Menin aamupalalle. Leipäni oli homeessa, joten tokaisin: joskus olin hoikka

4. Lähdin kouluun ja koulumatkallani lauloin: jjjou.

5. Kaverini tulivat mukaan laulamaan, kunnes yksi heistä kaatui ja huusi: kreikka

6. Koulussa oli liikuntaa. Kirosin opettajalle ja hän vastasi: nenähommia

7. Koulussa oli ruokana kaalikääryleitä. Ne olivat lempiruokaani, joten ihastelin: kummipoika leevi Smile

8. Koulun jälkeen menin baariin ja humalassa ollessani huutelin kaikille: -Play Boy boody-

9. Minut haettiin putkaan ja sammuin sinne. Unessa tapasin kääpiön, joka varoitti minua: lurps

10. Heräsin ja lähdin kotiin. Matkalla pummi halusi rahaa ja keksi syyksi: stay smart, get ED!

11. En antanut rahaa, vaan juoksin kotiin, jossa äiti kysyi missä olin ollut, johon vastasin: THE LOVEBOAT

12. Sitten menin omaan huoneeseeni, mutta se olikin täynnä hämähäkkejä! Kiljuin täyttä kurkkua: Muodin edelläkävijät ;D

13. Selvisi, että pikkuveljeni oli täyttänyt huoneeni kumihämähäkeillä. Sain sydänkohtauksen ja kuolin. Hautakiveeni kirjoitettiin: Taiteilija Sipilä Wink

14 Mutta kaikkien ihmeeksi en kuollutkaan, vaan heräsin henkiin. Menin mutaisena kotiin, johon säikähdyksestä valkoiseksi muuttunut äitini tokaisi: edustus keikalla

15. Kaiken tämän jälkeen halusin tavata kaverini ja kertoa heille, että: jossain päin suomea
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Irc-gallerialeikki Empty
ViestiAihe: Vs: Irc-gallerialeikki   Irc-gallerialeikki Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Irc-gallerialeikki
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Johnny Depp -foorumi :: Yleinen :: Äänestykset, pelit ja kyselyt-
Siirry: