Johnny Depp -foorumi |
|
| Jäähyväiskirje | |
| | Kirjoittaja | Viesti |
---|
Alyssa Admin
Viestien lukumäärä : 528 Join date : 10.01.2008 Ikä : 37
| Aihe: Jäähyväiskirje To Huhti 09, 2009 12:45 am | |
| Tee oma jäähyväiskirjeesi!!! (kopioitu nelosen keskustelusta) Runko on tässä, täytä kohdat numeroita vastaavien kysymysten vastauksilla:
Jäähyväiskirje
Rakas, _hyvän ystäväsi/rakkaasi nimi_.
En tiedä miten sanoisin tämän, mutta __1__. luulen että ymmärsin sen __2__ __3__, ja näin sinut __4__ __5__.
Olen varma että olet tarpeeksi __6__ ymmärtämään __7__.
Lähetän sinulle takaisin __8__, mutta pidän __9__ muistona.
Haluan että tiedät että minä __10__ __11__.
_12_,
-nimesi-
1. MINKÄ VÄRINEN PAITA SINULLA ON? sininen – romanssimme on ohi punainen – suhteemme on kuollut valkoinen – aijon käydä kirkossa musta – vihaan sinua vihreä – horoskooppimme eivät sovi yhteen harmaa – olet pervo keltainen – kävelen kadulla vaaleanpunainen – sieraimesi ovat kuin loukkaus ruskea – poliisi etsii sinua ei paitaa – olet nolla muu – olen rakastunut siskoosi
2. MISSÄ KUUSSA OLET SYNTYNYT? tammi – sinä yönä helmi – viime vuonna maalis – kun kääpiösi puri minua huhti – kun kompastuin seesamin siemeneen touko – viimeisin ensimmäinen toukokuuta kesä – kun löit minua lankulla heinä – kun oksensin elo – kun näin sen kutistetun pään syys – kun uimme alasti loka – kun esitin joulupukkia marras – kun koirasi juoksi pihalla joulu - kun vaihdoin lenkkareita
3. MITÄ RUOKAA SYÖT MIELUITEN? taco – kämpässäsi pizza – asuntovaunussasi pasta – lähikaupan nurkalla hampurilainen – bussin alla salaatti – sillä aikaa kun söit kana – kaapissasi kebab – pastorin kanssa kala – naisten vaatteissa leipä – joulujuhlissa lasagne – lentokoneessa makkara – transsissa muu – naapureittesi kanssa
4. MINKÄ VÄRISET SUKAT SINULLA ON? keltainen – iskemässä punainen – loukkaamassa musta – ärsyttämässä sininen – koputtmassa lila – kaatamassa siirappia - päälle valkoinen – ***ilemassa harmaa – repimässä vaatteita irti - päältä ruskea – asettamassa iilimatoja - päälle oranssi – nipistämässä vaaleanpunainen – repimässä peruukkia - päästä ei sukkia – istumassa - päällä muu – suutelemassa
5. MINKÄ VÄRISET ALUSVAATTEET SINULLA ON? musta – paras ystäväni valkoinen – isäni harmaa – presidentti ruskea – pierutyynyni lila – paahtoleipäni punainen – Kerttu sininen – avokaadoviljelmäni keltainen – kirjeystäväni Zimbabwesta oranssi – minun Matti ja Teppo levykokoelmani vaaleanpunainen – koirani ei alusvaatteita - patsas muu – hullu pastori
6. MITÄ KATSOT MIELUITEN TV:STÄ? Scrubs - miehekäs O.C. - tunteellinen One Tree Hill - avoin Heroes - jälkeenjäänyt Lost - kiihottunut House - arpinen Simpsons - luuseri Idol – masokistinen Family Guy - seniili muu - hävettävä
7. MIELENTILA JUURI NYT? iloinen – kuinka huonosti olen voinut surullinen – kuinka tympeä olet tylsistynyt – että joulupukkia ei ole vihainen – että inhoan ruokiasi masentunut – että olemme serkuksia ylipirteä – että tähän ei ole ratkaisua hermostunut – kuinka vähän maksoin sinusta huolestunut – että autosi on säälittävä apaattinen – että olen käynyt sukupuolileikkauksessa häpeävä – että olen allerginen hamsterillesi hellyydenkipeä – että kiihotun roskakuskeista iloisempi kuin koskaan – että en ikinä aikonut soittaa sinulle vaikka toisin sanoin muu – kuinka paljon oikeasti painan
8. MINKÄ VÄRINEN TAPETTI SINULLA ON MAKUUHUONEESSASI? valkoinen – sormuksesi keltainen – rakkauskirjeesi punainen – Darth Vader - julisteesi musta – ajokorttisi sininen - sohvatyynyt vihreä – puhelinluettelon oranssi – tekohampaasi ruskea – osoitekirjasi harmaa – hammasharjani lila – latino - CD:si vaaleanpunainen – leikatut varpaankynnet muu – armeijamuistosi
9. ENSIMMÄINEN KIRJAIN ETUNIMESSÄSI? A/B – kuvasi C/D - öljykanisterin E/F – naapurisi Orvokin G/H – neitsyyteni I/J – verikokeen tulokset K/L – vasemman korvasi M/N – itsemurhakirjeesi O/P – puhelinnumerosi Q/R – äitisi S/T – postimerkkikokoelmasi U/V/W – rikosrekisterisi X/Y/Z – tennissukkasi Å/Ä/Ö – todistuksesi
10.VIIMEINEN KIRJAIN ETUNIMESSÄSI? A/B – tulen aina muistamaan C/D – en tule ikinä unohtamaan E/F – olen aina halunnut rikkoa G/H – sain AIDS:in I/J – tulen aina vihaamaan K/L – aijon kouluttaa M/N – tuhopoltin O/P – haastattelin Q/R – ilmoitin psykiatrille S/T – voin pahoin kun mietin U/V/W – yritän unohtaa X/Y/Z – pärjään paremmin ilman Å/Ä/Ö –en ikinä pitänyt
11. MITÄ JUOT MIELUITEN? vesi – ystävyytemme kalja - vanhuus limsa – elämäni kloonina tiivistemehu - eskimoreinkarnaatio maito - vuokra-asuntoni viini - viinakaupan myyjä siideri – intohimoinen kiinnostus hiiriä kohtaan tuoremehu – munakoisofetissisi mineraalivesi – nolo ihottuma Oboy – Gollum - imitaatiot viski – pilata toinen maailman sota muu – vihata isääsi
12. MINNE MATKUSTAISIT MIELUITEN? Thaimaa – lämpimin terveisin USA – ystävällisin terveisin Englanti – onnea oikeudenkäyntiin Espanja – hukuta itsesi Kiina – unohdin ruokkia kalasi Saksa – helpottuneesti Japani – pala helvetissä Kreikka – ikuinen vihollisesi Austraalia – lähetä terveisiä isoäidillesi Egypti – häivy nyt Ranska – kivuissa muu - haluan rahani takaisin | |
| | | Alyssa Admin
Viestien lukumäärä : 528 Join date : 10.01.2008 Ikä : 37
| Aihe: Vs: Jäähyväiskirje To Huhti 09, 2009 12:53 am | |
| Rakas, ystäväni.
En tiedä miten sanoisin tämän, mutta romanssimme on ohi. Luulen että ymmärsin sen kun uimme alasti asuntovaunussasi, ja näin sinut repimässä vaatteita irti isäni päältä.
Olen varma että olet tarpeeksi hävettävä ymmärtämään kuinka paljon oikeasti painan.
Lähetän sinulle takaisin sormuksesi, mutta pidän postimerkkikokoelmasi muistona.
Haluan että tiedät että minä tulen aina muistamaan elämäni kloonina.
helpottuneesti,
-Alyssa- | |
| | | mammu Hyperaktiivi
Viestien lukumäärä : 302 Join date : 22.02.2008
| Aihe: Vs: Jäähyväiskirje Pe Huhti 10, 2009 12:18 pm | |
| Rakas ystäväni
En tiedä miten sanoisin tämän, mutta vihaan sinua. Luulen että ymmärsin sen kun koirasi juoksi pihalla lentokoneessa, ja näin sinut istumassa kirjeystäväni Zimbabwesta päällä.
Olen varma että olet tarpeeksi hävettävä ymmärtämään että joulupukkia ei ole.
Lähetän sinulle takaisin leikatut varpaankynnet , mutta pidän itsemurhakirjeesi muistona.
Haluan että tiedät että minä tulen aina muistamaan elämäni kloonina kivuissa,
-mammu- | |
| | | ruutu Harjoittelija
Viestien lukumäärä : 45 Join date : 14.08.2008
| Aihe: Vs: Jäähyväiskirje Pe Huhti 10, 2009 4:20 pm | |
| Rakas ystäväni.
En tiedä miten sanoisin tämän, mutta vihaan sinua. Luulen että ymmärsin sen kun vaihdoin lenkkareita lentokoneessa ja näin sinut suutelemassa parasta ystävääni.
Olen varma että olet tarpeeksi luuseri ymmärtämään että joulupukkia ei ole.
Lähetän sinulle takaisin armeijamuistosi, mutta pidän neitsyyteni muistona.
Haluan että tiedät että minä tulen aina vihaamaan elämäni kloonina.
ikuinen vihollisesi,
-ruutu- | |
| | | Lostdreamz Seniori
Viestien lukumäärä : 218 Join date : 13.05.2009
| Aihe: Vs: Jäähyväiskirje Ti Toukokuu 26, 2009 4:01 pm | |
| Rakas, kultaseni.
En tiedä miten sanoisin tämän, mutta vihaan sinua . Luulen että ymmärsin sen kun kompastuin seesamin siemeneen asuntovaunussasi, ja näin sinut repimässä peruukkia isäni päästä .
Olen varma että olet tarpeeksi jälkeenjäänyt ymmärtämään että joulupukkia ei ole.
Lähetän sinulle takaisin puhelinluettelon, mutta pidän vasemman korvasi muistona.
Haluan että tiedät että minä pärjään paremmin ilman intohimoista kiinnostusta hiiriä kohtaan.
Pala helvetissä,
-Lostdreamz- | |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Jäähyväiskirje | |
| |
| | | | Jäähyväiskirje | |
|
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |
| |
| |
|