|
| Mikä on sinun sarjasi? | |
| | Kirjoittaja | Viesti |
---|
Alyssa Admin
Viestien lukumäärä : 528 Join date : 10.01.2008 Ikä : 37
| Aihe: Mikä on sinun sarjasi? Ke Helmi 04, 2009 2:11 am | |
| SALATUT ELÄMÄT [ ] Asun kerrostalossa [ ] Juoruan naapureideni kanssa [ ] Olen samassa työpaikassa ainakin yhden naapurini kanssa [ ] Käymme samassa kaupassa/kahvilassa [ ] En halua muuttaa muualle [ ] Ainakin yksi sukulaisistani asuu samassa talossa kuin minä [ ] Menen meikit kasvoilla nukkumaan ja herään ehostetun näköisenä [ ] En käytä julkisia kulkuvälineitä matkustamiseen [ ] Talossamme on yleinen hissi [ ] Puhun yksityisasioistani käytävällä
Lopputulos:
SISKONI ON NOITA [ ] Minulla on ihan varmasti jokin salainen kyky, jota en ole vielä huomannut [ ] Minulla on suojelusenkeli nimeltään Leonard [ ] Uskon taikuuteen [ ] Minulla on usein päälläni kovinkin paljastavia asuja [ ] Mielestäni isoäitini on jonkin sortin demoni.. [ ] Minulla on oma 'taikakirja', johon merkitsen taianomaisia tapahtumia [ ] Minulla on kolme sisarusta/yli kolme [ ] Äitini on kuollut, mutta näen hänestä aina näkyjä [ ] Isäni lähti pois luotani kun olin lapsi
Lopputulos:
PAKO [ ]Kannan aina varmuuden vuoksi partaterää sukassani. [ ] Keneenkään ei voi luottaa! [ ] Minulle tulee aina suunnitelmieni eteen monia esteitä, jotka hankaloituvat sitä mukaa [ ] Olen ihastunut... Tai ehken sittenkään? [ ] Katson (aina) vihamielisesti ja arvuuttelevasti toisia [ ] Olen valmis uhraamaan henkeni toisten puolesta! [ ] Tykkään samasta sukupuolesta kuin itse olen [ ] Aina kun menen 'nukkumaan', ripustan lakanan oven eteen ettei minua nähtäisi [ ] Lempipaikkani on vankiloiden viemärit
Lopputulos:
HOUSE [ ] Minulla on jokin vakava sairaus, ja syön siihen lääkkeitä [ ] Tykkään olla sarkastinen muille [ ] Etäisyys on toinen nimeni [ ] Jos tuttuni kuolee, sanon vain "ei voi mitään, kaikkihan maailmassa kuolee." [ ] Minulla on tapana olla väärässä aina alussa, mutta lopulta selvitän aina vian [ ] Minun elämälläni on 'loppuhuipennuksia' aina päivän päätteeksi [ ] Olen haitaksi muille ihmisille, koska he joutuvat pulaan minun töppäilyistäni [ ] Minulla on ihka oma kävelykeppi! [ ] Minusta ihmiset ovat tyhmiä...
Lopputulos: 0
24 [ ] Minulla ei ole aikaa perhesuhteille [ ] Olen aina töissä [ ] En saa puhua työtehtävistäni [ ] Minulla on tai on ollut ainakin yksi salainen henkilöllisyys [ ] En syö työpaikallani [ ] Tiedän kaupungin kadut kuin omat taskuni [ ] Kun minun pitää puhua toiselle huudan yleensä asiani [ ] Minulla on työpaikkaromanssi [ ] Tiedän salaliitoista [ ] Olen yleensä varma itsestäni
Lopputulos:
LOST [ ] olen joutunut onnettomuuteen, joka tapahtui jonkin koneen kanssa [ ] Olen naiivi. [ ] Kultani on kadonnut. [ ] Minulle tapahtuu ikäviä asioita, jotka eivät edes voisi olla mahdollisia [ ] Minusta meidän pitäisi tehdä niin kuin minä sanon! [ ] Kun kuulen outoja ääniä, menen aina vain lähemmäksi katsomaan niiden aiheuttajaa [ ] Minulla on tapana nähdä unia, missä rakkailleni käy jotain [ ] Uneni ovat ikävän todentuntuisia [ ] "missäs minä olen? Ei tämä näytä siltä paikalta mihin viimeksi jäin..."
Lopputulos:
GREYN ANATOMIA [ ] Asun samassa talossa ainakin yhden kolleegani kanssa [ ] Pelastan työssäni ihmishenkiä [ ] Haluan puhua ihmissuhdeasioistani työpaikalla [ ] Minulla ei juuri ole vapaa-aikaa [ ] Uskallan näyttää tunteeni työpaikalla /koulussa [ ] Minulla on pahasuinen pomo [ ] Toinen vanhemmistani on tunnettu työpaikallani [ ] Työni turhauttaa minua välillä [ ] Olen työnarkomaani [ ] Minulla on salarakas
Lopputulos:
HUIPPUMALLI HAUSSA [ ] Olen uskomattoman kaunis [ ] Pidän kameralle poseeraamisesta [ ] Minulla on ongelmallinen suhde tyttö/poikaystävääni [ ] Esitän joskus itsevarmaa, vaikken ole sitä [ ] Puhun usein itkuisia puheluita [ ] Korkokengät ovat minusta ihan ok [ ] Yritän miellyttää tuomareita [ ] Muut tytöt ovat pahimpia vihollisiani [ ] Rakastan muotilehtiä [ ] Diivailen
Lopputulos: | |
| | | Alyssa Admin
Viestien lukumäärä : 528 Join date : 10.01.2008 Ikä : 37
| Aihe: Vs: Mikä on sinun sarjasi? Ke Helmi 04, 2009 2:17 am | |
| SALATUT ELÄMÄT [x] Asun kerrostalossa [ ] Juoruan naapureideni kanssa [ ] Olen samassa työpaikassa ainakin yhden naapurini kanssa [ ] Käymme samassa kaupassa/kahvilassa [ ] En halua muuttaa muualle [ ] Ainakin yksi sukulaisistani asuu samassa talossa kuin minä [ ] Menen meikit kasvoilla nukkumaan ja herään ehostetun näköisenä [ ] En käytä julkisia kulkuvälineitä matkustamiseen [x] Talossamme on yleinen hissi [ ] Puhun yksityisasioistani käytävällä
Lopputulos: 2
SISKONI ON NOITA [ ] Minulla on ihan varmasti jokin salainen kyky, jota en ole vielä huomannut [ ] Minulla on suojelusenkeli nimeltään Leonard [ ] Uskon taikuuteen [½] Minulla on usein päälläni kovinkin paljastavia asuja [ ] Mielestäni isoäitini on jonkin sortin demoni.. [ ] Minulla on oma 'taikakirja', johon merkitsen taianomaisia tapahtumia [ ] Minulla on kolme sisarusta/yli kolme [ ] Äitini on kuollut, mutta näen hänestä aina näkyjä [ ] Isäni lähti pois luotani kun olin lapsi
Lopputulos: ½
PAKO [ ]Kannan aina varmuuden vuoksi partaterää sukassani. [ ] Keneenkään ei voi luottaa! [ ] Minulle tulee aina suunnitelmieni eteen monia esteitä, jotka hankaloituvat sitä mukaa [ ] Olen ihastunut... Tai ehken sittenkään? [ ] Katson (aina) vihamielisesti ja arvuuttelevasti toisia [½] Olen valmis uhraamaan henkeni toisten puolesta! [ ] Tykkään samasta sukupuolesta kuin itse olen [ ] Aina kun menen 'nukkumaan', ripustan lakanan oven eteen ettei minua nähtäisi [ ] Lempipaikkani on vankiloiden viemärit
HOUSE [ ] Minulla on jokin vakava sairaus, ja syön siihen lääkkeitä [x] Tykkään olla sarkastinen muille [ ] Etäisyys on toinen nimeni [ ] Jos tuttuni kuolee, sanon vain "ei voi mitään, kaikkihan maailmassa kuolee." [ ] Minulla on tapana olla väärässä aina alussa, mutta lopulta selvitän aina vian [ ] Minun elämälläni on 'loppuhuipennuksia' aina päivän päätteeksi [ ] Olen haitaksi muille ihmisille, koska he joutuvat pulaan minun töppäilyistäni [ ] Minulla on ihka oma kävelykeppi! [ ] Minusta ihmiset ovat tyhmiä...
Lopputulos: 1
24 [ ] Minulla ei ole aikaa perhesuhteille [ ] Olen aina töissä [ ] En saa puhua työtehtävistäni [ ] Minulla on tai on ollut ainakin yksi salainen henkilöllisyys [ ] En syö työpaikallani [ ] Tiedän kaupungin kadut kuin omat taskuni [ ] Kun minun pitää puhua toiselle huudan yleensä asiani [ ] Minulla on työpaikkaromanssi [ ] Tiedän salaliitoista [ ] Olen yleensä varma itsestäni
LOST [ ] olen joutunut onnettomuuteen, joka tapahtui jonkin koneen kanssa [ ] Olen naiivi. [ ] Kultani on kadonnut. [ ] Minulle tapahtuu ikäviä asioita, jotka eivät edes voisi olla mahdollisia [x] Minusta meidän pitäisi tehdä niin kuin minä sanon! [ ] Kun kuulen outoja ääniä, menen aina vain lähemmäksi katsomaan niiden aiheuttajaa [ ] Minulla on tapana nähdä unia, missä rakkailleni käy jotain [x] Uneni ovat ikävän todentuntuisia [ ] "missäs minä olen? Ei tämä näytä siltä paikalta mihin viimeksi jäin..."
GREYN ANATOMIA [ ] Asun samassa talossa ainakin yhden kolleegani kanssa [ ] Pelastan työssäni ihmishenkiä [ ] Haluan puhua ihmissuhdeasioistani työpaikalla [½] Minulla ei juuri ole vapaa-aikaa [ ] Uskallan näyttää tunteeni työpaikalla /koulussa [ ] Minulla on pahasuinen pomo [ ] Toinen vanhemmistani on tunnettu työpaikallani [ ] Työni turhauttaa minua välillä [ ] Olen työnarkomaani [ ] Minulla on salarakas
HUIPPUMALLI HAUSSA [ ] Olen uskomattoman kaunis [ ] Pidän kameralle poseeraamisesta [ ] Minulla on ongelmallinen suhde tyttö/poikaystävääni [ ] Esitän joskus itsevarmaa, vaikken ole sitä [ ] Puhun usein itkuisia puheluita [x] Korkokengät ovat minusta ihan ok [ ] Yritän miellyttää tuomareita [ ] Muut tytöt ovat pahimpia vihollisiani [x] Rakastan muotilehtiä [ ] Diivailen
Tasatuloksella, 2 pisteellä, sarjojani ovat Salatut elämät, Lost ja Huippumalli haussa. | |
| | | mammu Hyperaktiivi
Viestien lukumäärä : 302 Join date : 22.02.2008
| Aihe: Vs: Mikä on sinun sarjasi? Ti Maalis 03, 2009 12:56 pm | |
| SALATUT ELÄMÄT [ ] Asun kerrostalossa [ ] Juoruan naapureideni kanssa [ ] Olen samassa työpaikassa ainakin yhden naapurini kanssa [x] Käymme samassa kaupassa/kahvilassa [ ] En halua muuttaa muualle [ ] Ainakin yksi sukulaisistani asuu samassa talossa kuin minä [ ] Menen meikit kasvoilla nukkumaan ja herään ehostetun näköisenä [ ] En käytä julkisia kulkuvälineitä matkustamiseen [ ] Talossamme on yleinen hissi [ ] Puhun yksityisasioistani käytävällä
SISKONI ON NOITA [ ] Minulla on ihan varmasti jokin salainen kyky, jota en ole vielä huomannut [ ] Minulla on suojelusenkeli nimeltään Leonard [ ] Uskon taikuuteen [ ] Minulla on usein päälläni kovinkin paljastavia asuja [ ] Mielestäni isoäitini on jonkin sortin demoni.. [ ] Minulla on oma 'taikakirja', johon merkitsen taianomaisia tapahtumia [ ] Minulla on kolme sisarusta/yli kolme [ ] Äitini on kuollut, mutta näen hänestä aina näkyjä [ ] Isäni lähti pois luotani kun olin lapsi
PAKO [ ]Kannan aina varmuuden vuoksi partaterää sukassani. [ ] Keneenkään ei voi luottaa! [ ] Minulle tulee aina suunnitelmieni eteen monia esteitä, jotka hankaloituvat sitä mukaa [ ] Olen ihastunut... Tai ehken sittenkään? [ ] Katson (aina) vihamielisesti ja arvuuttelevasti toisia [½] Olen valmis uhraamaan henkeni toisten puolesta! [ ] Tykkään samasta sukupuolesta kuin itse olen [ ] Aina kun menen 'nukkumaan', ripustan lakanan oven eteen ettei minua nähtäisi [ ] Lempipaikkani on vankiloiden viemärit
HOUSE [ ] Minulla on jokin vakava sairaus, ja syön siihen lääkkeitä [x] Tykkään olla sarkastinen muille [ ] Etäisyys on toinen nimeni [ ] Jos tuttuni kuolee, sanon vain "ei voi mitään, kaikkihan maailmassa kuolee." [ ] Minulla on tapana olla väärässä aina alussa, mutta lopulta selvitän aina vian [ ] Minun elämälläni on 'loppuhuipennuksia' aina päivän päätteeksi [ ] Olen haitaksi muille ihmisille, koska he joutuvat pulaan minun töppäilyistäni [ ] Minulla on ihka oma kävelykeppi! [ ] Minusta ihmiset ovat tyhmiä...
LOST [ ] olen joutunut onnettomuuteen, joka tapahtui jonkin koneen kanssa [ ] Olen naiivi. [ ] Kultani on kadonnut. [ ] Minulle tapahtuu ikäviä asioita, jotka eivät edes voisi olla mahdollisia [ ] Minusta meidän pitäisi tehdä niin kuin minä sanon! [ ] Kun kuulen outoja ääniä, menen aina vain lähemmäksi katsomaan niiden aiheuttajaa [/] Minulla on tapana nähdä unia, missä rakkailleni käy jotain [ ] Uneni ovat ikävän todentuntuisia [ ] "missäs minä olen? Ei tämä näytä siltä paikalta mihin viimeksi jäin..."
GREYN ANATOMIA [ ] Asun samassa talossa ainakin yhden kolleegani kanssa [ ] Pelastan työssäni ihmishenkiä [ ] Haluan puhua ihmissuhdeasioistani työpaikalla [ ] Minulla ei juuri ole vapaa-aikaa [ ] Uskallan näyttää tunteeni työpaikalla /koulussa [ ] Minulla on pahasuinen pomo [ ] Toinen vanhemmistani on tunnettu työpaikallani [ ] Työni turhauttaa minua välillä [ ] Olen työnarkomaani [ ] Minulla on salarakas
HUIPPUMALLI HAUSSA [ ] Olen uskomattoman kaunis [ ] Pidän kameralle poseeraamisesta [ ] Minulla on ongelmallinen suhde tyttö/poikaystävääni [ ] Esitän joskus itsevarmaa, vaikken ole sitä [ ] Puhun usein itkuisia puheluita [x] Korkokengät ovat minusta ihan ok [ ] Yritän miellyttää tuomareita [ ] Muut tytöt ovat pahimpia vihollisiani [ ] Rakastan muotilehtiä [/] Diivailen
Lopputulos: 1½ | |
| | | Lostdreamz Seniori
Viestien lukumäärä : 218 Join date : 13.05.2009
| Aihe: Vs: Mikä on sinun sarjasi? Su Heinä 05, 2009 1:20 am | |
| SALATUT ELÄMÄT [ ] Asun kerrostalossa [ ] Juoruan naapureideni kanssa [ ] Olen samassa työpaikassa ainakin yhden naapurini kanssa [ ] Käymme samassa kaupassa/kahvilassa [x] En halua muuttaa muualle [x] Ainakin yksi sukulaisistani asuu samassa talossa kuin minä [ ] Menen meikit kasvoilla nukkumaan ja herään ehostetun näköisenä [/] En käytä julkisia kulkuvälineitä matkustamiseen [ ] Talossamme on yleinen hissi [ ] Puhun yksityisasioistani käytävällä
Lopputulos: 2½
PAKO [ ]Kannan aina varmuuden vuoksi partaterää sukassani. [ ] Keneenkään ei voi luottaa! [ ] Minulle tulee aina suunnitelmieni eteen monia esteitä, jotka hankaloituvat sitä mukaa [ ] Olen ihastunut... Tai ehken sittenkään? [ ] Katson (aina) vihamielisesti ja arvuuttelevasti toisia [ ] Olen valmis uhraamaan henkeni toisten puolesta! [ ] Tykkään samasta sukupuolesta kuin itse olen [ ] Aina kun menen 'nukkumaan', ripustan lakanan oven eteen ettei minua nähtäisi [ ] Lempipaikkani on vankiloiden viemärit
HOUSE [ ] Minulla on jokin vakava sairaus, ja syön siihen lääkkeitä [x] Tykkään olla sarkastinen muille [ ] Etäisyys on toinen nimeni [/] Jos tuttuni kuolee, sanon vain "ei voi mitään, kaikkihan maailmassa kuolee." [ ] Minulla on tapana olla väärässä aina alussa, mutta lopulta selvitän aina vian [ ] Minun elämälläni on 'loppuhuipennuksia' aina päivän päätteeksi [ ] Olen haitaksi muille ihmisille, koska he joutuvat pulaan minun töppäilyistäni [ ] Minulla on ihka oma kävelykeppi! [ ] Minusta ihmiset ovat tyhmiä...
Lopputulos: 1½
LOST [ ] olen joutunut onnettomuuteen, joka tapahtui jonkin koneen kanssa [ ] Olen naiivi. [ ] Kultani on kadonnut. [ ] Minulle tapahtuu ikäviä asioita, jotka eivät edes voisi olla mahdollisia [/] Minusta meidän pitäisi tehdä niin kuin minä sanon! [ ] Kun kuulen outoja ääniä, menen aina vain lähemmäksi katsomaan niiden aiheuttajaa [ ] Minulla on tapana nähdä unia, missä rakkailleni käy jotain [ ] Uneni ovat ikävän todentuntuisia [ ] "missäs minä olen? Ei tämä näytä siltä paikalta mihin viimeksi jäin..."
GREYN ANATOMIA [ ] Asun samassa talossa ainakin yhden kolleegani kanssa [ ] Pelastan työssäni ihmishenkiä [ ] Haluan puhua ihmissuhdeasioistani työpaikalla [ ] Minulla ei juuri ole vapaa-aikaa [x] Uskallan näyttää tunteeni työpaikalla /koulussa [ ] Minulla on pahasuinen pomo [ ] Toinen vanhemmistani on tunnettu työpaikallani [ ] Työni turhauttaa minua välillä [ ] Olen työnarkomaani [ ] Minulla on salarakas
HUIPPUMALLI HAUSSA [ ] Olen uskomattoman kaunis [ ] Pidän kameralle poseeraamisesta [ ] Minulla on ongelmallinen suhde tyttö/poikaystävääni [ ] Esitän joskus itsevarmaa, vaikken ole sitä [ ] Puhun usein itkuisia puheluita [ ] Korkokengät ovat minusta ihan ok [ ] Yritän miellyttää tuomareita [ ] Muut tytöt ovat pahimpia vihollisiani [ ] Rakastan muotilehtiä [ ] Diivailen
Lopputulos: 0 | |
| | | Sponsored content
| Aihe: Vs: Mikä on sinun sarjasi? | |
| |
| | | | Mikä on sinun sarjasi? | |
|
Similar topics | |
|
Similar topics | |
| |
| Oikeudet tällä foorumilla: | Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
| |