Johnny Depp -foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Johnny Depp -foorumi
 
PääsivuPääsivu  HakuHaku  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Mikä Johnnyssa viehättää?

Siirry alas 
4 posters
KirjoittajaViesti
Alyssa
Admin
Admin
Alyssa


Viestien lukumäärä : 528
Join date : 10.01.2008
Ikä : 36

Mikä Johnnyssa viehättää? Empty
ViestiAihe: Mikä Johnnyssa viehättää?   Mikä Johnnyssa viehättää? EmptyTi Tammi 27, 2009 1:00 am

Kertokaapas miksi pidätte Johnnysta? Mikä tekee juuri tästä miehestä niin kiinnostavan?

Mistä kiinnostuksesi sai alkunsa, ja kuinka kauan sitten?
Takaisin alkuun Siirry alas
https://johnnyd.palstani.com
mammu
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi
mammu


Viestien lukumäärä : 302
Join date : 22.02.2008

Mikä Johnnyssa viehättää? Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä Johnnyssa viehättää?   Mikä Johnnyssa viehättää? EmptyTo Tammi 29, 2009 6:04 pm

Kaikkihan siinä vähän viehättää. Johnnyn näyttelijäntaidot ovat mahtavat, toivoisin itsekin että minustakin tulisi hyvä näyttelijä, joka osaa näyttää kasvoilla monia erilaisia tunteita ja hyödyntää taitojaan.
Fanitus alkoi siinä vuonna -06, julisteita ei ole seinällä, olen keskittynyt keräilemään elokuvia.


Viimeinen muokkaaja, mammu pvm Ma Maalis 23, 2009 4:54 pm, muokattu 2 kertaa
Takaisin alkuun Siirry alas
Alyssa
Admin
Admin
Alyssa


Viestien lukumäärä : 528
Join date : 10.01.2008
Ikä : 36

Mikä Johnnyssa viehättää? Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä Johnnyssa viehättää?   Mikä Johnnyssa viehättää? EmptyTo Tammi 29, 2009 6:58 pm

Minä näin ensimmäisen kerran Johnnyn elokuvassa Saksikäsi Edward 90-luvun puolivälissä. Silloin en tosin tajunnut muuta, kuin että joku teki siinä ihanan roolisuorituksen. Mutta aika nopeasti sen jälkeen katsoin leffan uudestaan, ja siitä se sit lähti Smile

Julisteita ei ole myöskään täällä enää seinillä (21 kun olen, ja mies ei niistä paljon välittäisi), mut leffoja yritän keräillä senkin edestä Very Happy

Onhan Johnny todella komea jne, mutta itsellä ne näyttelijäntaidot tekevät hänestä mielenkiintoisen, sekä tapa valita niin erilaisia rooleja. Oikeastaan vasta kirjan luettuani "tutustuin" Johnnyyn elokuvien ulkopuolella.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://johnnyd.palstani.com
ruutu
Harjoittelija
Harjoittelija
ruutu


Viestien lukumäärä : 45
Join date : 14.08.2008

Mikä Johnnyssa viehättää? Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä Johnnyssa viehättää?   Mikä Johnnyssa viehättää? EmptyTi Helmi 17, 2009 1:50 pm

Johnny on uskomaton näyttelijä. Hänen kasvoillaan saattaa näkyä samaan aikaan niin paljon erilaisia tunteita, ettei yksi hetki elokuvassa anna niitä ilmi. Pidän ihmisten silmistä, ja herralla sattuu olemaan todella suloiset silmät.
Tykkään Johnnyn luovuudestaan ja siitä, kuinka hän valitsee roolinsa. Johnnyn näyttelijätaidot ovat taidetta.

Ensimmäisen Johnny Depp leffan katsoin ollessani noin kahdeksan vuotias. Se sattui olemaan Gilbert Grape, joka on nykyäänkin suosikkini. Kahdeksan vuotiaana ihastun kylläkin pelkkään elokuvaan ja kun katsoin leffan joitakin vuosia myöhemmin oli ihan déjà vu-tunne. Ihastuin uudestaan, varsinkin Johnnyyn ja siitä se kaikki varmaan sai alkunsa. 8D
Takaisin alkuun Siirry alas
Fallen Lotus
Harjoittelija
Harjoittelija
Fallen Lotus


Viestien lukumäärä : 16
Join date : 12.06.2011
Ikä : 27

Mikä Johnnyssa viehättää? Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä Johnnyssa viehättää?   Mikä Johnnyssa viehättää? EmptySu Kesä 12, 2011 11:17 pm

Kyllä se on kai se persoonallisuus ja karisma yhdessä, joka Johnnysta tekee niin mahtavan. Herran roolisuoritukset ovat myös jotain niin loistavaa, ettei niitä sanoin voi kuvata. Se kuva, minkä Johnnysta julkisuudessa saa (kun yritän parhaani mukaan käyttää omia aivojani ja erotella huhut todellisuudesta) oli niin kiehtova, että tuohon herraan tykästyi väkisinkin.

Ensimmäisen Johnnyn leffani näin kai joskus 7-8-vuotiaana, ja tämä leffa sattui olemaan Cry-Baby. En tietenkään sen ikäisenä vielä osannut roolisuorituksia arvostaa, mutta leffa itsessään oli minusta todella ihana. Noin 10-vuotiaana näin sitten tämän Pirates of the Caribbean-sarjan ensimmäisen osan, eli Mustan Helmen Kirouksen. Diihen aikaan olin itsekkin jo aloittanut teatteriharrastuksen, joten roolisuoritus pisti silmääni, ja niimpä päädyin selvittämään ,kuka tämä lahjakas näyttelijä oli. Sen jälkeen seurasin Johnnya hiljalleen. Todellinen ihastuminen herran lahjoihin ja persoonaan tapahtui kuitenkin vasta nähtyäni Pirates of the Caribbean-sarjan kolmannen osan. Siitä lähtien olen Johnnyn elokuvia ja uraa seurannut. Elämänkerran olen lukenut, ja niin lehtileikkeitä, tulostettuja kuvia kuin julisteitakin seiniltä muutama löytyy (näin 14-15 vuotiaalta se sallittakoon). Leffoja olen nähnyt useita, vaikka todella monta on vielä katsottavana. 8 Johnnyn leffaa omistan itse tällä hetkellä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Sponsored content





Mikä Johnnyssa viehättää? Empty
ViestiAihe: Vs: Mikä Johnnyssa viehättää?   Mikä Johnnyssa viehättää? Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Mikä Johnnyssa viehättää?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1
 Similar topics
-

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Johnny Depp -foorumi :: Johnny Depp :: Johnny Depp-
Siirry: