Kyllä se on kai se persoonallisuus ja karisma yhdessä, joka Johnnysta tekee niin mahtavan. Herran roolisuoritukset ovat myös jotain niin loistavaa, ettei niitä sanoin voi kuvata. Se kuva, minkä Johnnysta julkisuudessa saa (kun yritän parhaani mukaan käyttää omia aivojani ja erotella huhut todellisuudesta) oli niin kiehtova, että tuohon herraan tykästyi väkisinkin.
Ensimmäisen Johnnyn leffani näin kai joskus 7-8-vuotiaana, ja tämä leffa sattui olemaan Cry-Baby. En tietenkään sen ikäisenä vielä osannut roolisuorituksia arvostaa, mutta leffa itsessään oli minusta todella ihana. Noin 10-vuotiaana näin sitten tämän Pirates of the Caribbean-sarjan ensimmäisen osan, eli Mustan Helmen Kirouksen. Diihen aikaan olin itsekkin jo aloittanut teatteriharrastuksen, joten roolisuoritus pisti silmääni, ja niimpä päädyin selvittämään ,kuka tämä lahjakas näyttelijä oli. Sen jälkeen seurasin Johnnya hiljalleen. Todellinen ihastuminen herran lahjoihin ja persoonaan tapahtui kuitenkin vasta nähtyäni Pirates of the Caribbean-sarjan kolmannen osan. Siitä lähtien olen Johnnyn elokuvia ja uraa seurannut. Elämänkerran olen lukenut, ja niin lehtileikkeitä, tulostettuja kuvia kuin julisteitakin seiniltä muutama löytyy (näin 14-15 vuotiaalta se sallittakoon). Leffoja olen nähnyt useita, vaikka todella monta on vielä katsottavana. 8 Johnnyn leffaa omistan itse tällä hetkellä.