Johnny Depp -foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Johnny Depp -foorumi
 
PääsivuPääsivu  HakuHaku  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Lemmikieläimet

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
mammu
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi
mammu


Viestien lukumäärä : 302
Join date : 22.02.2008

Lemmikieläimet Empty
ViestiAihe: Lemmikieläimet   Lemmikieläimet EmptySu Kesä 07, 2009 3:19 pm

Omistatko lemmikin (nimi, ikä, rotu, ulkonäkö, luonne ym.), mistä eläimistä pidät, mitä eläimiä et voi sietää, miten lemmikkiäsi tuli sinun mielestäsi hoitaa, oletko allerginen. Mitä mieltä olet eläinrääkkäyksestä jne.
-----------------------------

Omistan Eemeli - nimisen risteytyskanin (leijonaharjas, hermeliini, kääpiöluppa), joka on nyt 7kk 3 vk.
Luonneltaan Eemeli on arka (kesyttäminen vielä vaiheessa), mutta kuitenkin suloinen pieni otus, väritykseltään valkoinen ja vähän mustaa.

Pidän myös kanien lisäksi paljon koirista. Olen aika eläinrakas niminen, (joten olen onnellinen etten ole allerginen) mutten voi sietää hämähäkkejä tms. Lemmikkiä tietysti pitäisi hoitaa hellästi ja kärsivällisesti, vaikka hermot palaisivat nopeasti kouluttaessa. Eläinrääkkäystä on typerää, enkä ymmärrä niitä ihmisiä, jotka heitteille jättävät lemmikkinsä ja kohtelevat niitä väkivaltaisesti.
Takaisin alkuun Siirry alas
Lostdreamz
Seniori
Seniori
Lostdreamz


Viestien lukumäärä : 218
Join date : 13.05.2009

Lemmikieläimet Empty
ViestiAihe: Vs: Lemmikieläimet   Lemmikieläimet EmptyTo Kesä 11, 2009 4:07 pm

Mä omistan 8w saksanpaimenkoiran <33
Tykkään kissoista, koirista, marsuista ja lähes kaikista lemmikkkieläimistä, varsinkin kilpikonnista ja sammakoista, mutta en voi sietää hyönteisiä.
Takaisin alkuun Siirry alas
Alyssa
Admin
Admin
Alyssa


Viestien lukumäärä : 528
Join date : 10.01.2008
Ikä : 36

Lemmikieläimet Empty
ViestiAihe: Vs: Lemmikieläimet   Lemmikieläimet EmptyTo Kesä 11, 2009 11:25 pm

Meillä on koira, tai miehellä on.. En tykkää juurikaan kyseisestä otuksesta, vaikka yleensä eläimistä tykkäänkin. Se haisee, murisee ja haukkuu pojalle, eikä sitä voi jättää yksin kotiin hetkeksikään, kun ei osaa olla hiljaa.

Haluaisin kissan, oon aina halunnut kissan, ja joku päivä sen vielä hankin. Kunhan nyt ensin saa muut asiat siihen kuntoon että voi sitten kunnolla keskittyä sen hellimiseen Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://johnnyd.palstani.com
Sponsored content





Lemmikieläimet Empty
ViestiAihe: Vs: Lemmikieläimet   Lemmikieläimet Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Lemmikieläimet
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Johnny Depp -foorumi :: Yleinen :: Yleinen keskustelu-
Siirry: