Johnny Depp -foorumi
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.


Johnny Depp -foorumi
 
PääsivuPääsivu  HakuHaku  Latest imagesLatest images  RekisteröidyRekisteröidy  Kirjaudu sisään  

 

 Kaverit

Siirry alas 
3 posters
KirjoittajaViesti
mammu
Hyperaktiivi
Hyperaktiivi
mammu


Viestien lukumäärä : 302
Join date : 22.02.2008

Kaverit Empty
ViestiAihe: Kaverit   Kaverit EmptyTi Kesä 02, 2009 1:03 pm

Keskustelua kavereista/ystävistä

Oletko suosittu vai et ?
Onko sulla paljon kavereita, vai tykkäätkö liikkua mieluummin vähän pienemmissä porukoissa ?
Mitä ystävyys sinulle merkitsee ?
Mitkä ovat ehdottomat "piirteet" ystävissäsi`?
Minkälainen / minkä henkinen itse olet ?


Mitä on mennyt ystävyydessä pieleen, oletko joutunut irtisanomaan itsesi muutamista tuttavuuksistasi?
Entä oletko tutustunut netin kautta ihmisiin? Oletteko tavanneet, ja onko kaveruudesta tullut sitten mitään?



-----------------------------------------------------

Oletko suosittu vai et ?
- En ole suosittu

Onko sinulla paljon kavereita, vai tykkäätkö liikkua mieluummin vähän pienemmissä porukoissa ?
- Minulla on pari hyvää ystävää. Liikun mieluummin pienemmissä porukoissa.

Mitä ystävyys sinulle merkitsee ?
-Toinen hyväksytään sellaisena kuin on. Ei puukoteta selkään, puolustetaan ystävää tarpeen tullen. Eikä jätetä.

Mitkä ovat ehdottomat ''piirteet'' ystävässäsi ?
- Rehellisyys ja luotettavuus. Huumorintajuinen, ei suutu helposti.

Minkälainen / minkä henkinen itse olet ?
- Sanon asiat suoraan, enkä kaartele. Pidän salaisuudet, jos niitä minulle kerrotaan. Olen joskus turhankin suorasanainen ja sarkastinen.

Mitä on mennyt ystävyydessä pieleen, oletko joutunut irtisanomaan itsesi muutamista tuttavuuksistasi ?
- Varmaan johtuu hankalasta luonteestasi. Sanon monesti typeriä ja ilkeitä asioita.

Entä oletko tutustunut netin kautta ihmisiin? Oletteko tavanneet, ja onko kaveruudesta tullut sitten mitään ?
- Olen tutustunut ja monet ovat todella mukavia. Tavannut en ole ketään, ainakaan vielä, mutta ehkä sitten tulevaisuudessa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Lostdreamz
Seniori
Seniori
Lostdreamz


Viestien lukumäärä : 218
Join date : 13.05.2009

Kaverit Empty
ViestiAihe: Vs: Kaverit   Kaverit EmptyTi Kesä 02, 2009 1:38 pm

Oletko suosittu vai et ?
- Aika

Onko sinulla paljon kavereita, vai tykkäätkö liikkua mieluummin vähän pienemmissä porukoissa ?
- On paljon kavereita ja sit on parempii ystävii joitten kanssa oon enemmän.

Mitä ystävyys sinulle merkitsee ?
- Ystävyys on toisten tukemista, auttamista, sitä että osaa kuunnella ja lohduttaa tarpeen tullen, on luotettava ja rehellinen, osaa olla kunnon ystävä joka tilanteessa

Mitkä ovat ehdottomat ''piirteet'' ystävässäsi ?
- Rehellisyys, luottettavuus, ymmärtäväisyys ( onkohan ees oikee sana), suvaitsevaisuus, huumori, läheisyys.

Minkälainen / minkä henkinen itse olet ?
- Huumorintajuinen, sanon suoraan mielipiteeni, luotettava ja ymmärtäväinen.

Mitä on mennyt ystävyydessä pieleen, oletko joutunut irtisanomaan itsesi muutamista tuttavuuksistasi ?
- On ikään kuin "kasvettu erilleen" joittenkin kavereiden kanssa.

Entä oletko tutustunut netin kautta ihmisiin? Oletteko tavanneet, ja onko kaveruudesta tullut sitten mitään ?
- En hirveemmin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Alyssa
Admin
Admin
Alyssa


Viestien lukumäärä : 528
Join date : 10.01.2008
Ikä : 36

Kaverit Empty
ViestiAihe: Vs: Kaverit   Kaverit EmptyTi Kesä 02, 2009 10:34 pm

Oletko suosittu vai et?
No en nyt erityisen suosittu.

Onko sulla paljon kavereita, vai tykkäätkö liikkua mieluummin vähän pienemmissä porukoissa?
Pari hyvää ystävää, sit jonkun verran kavereita, ei nyt kuitenkaan mitään valtavaa määrää.. Tykkään liikkua pienemmässä porukassa, en tykkää olla huomion keskipisteenä, joten isommissa porukoissa pysyttelen jossain määrin sivussa.

Mitä ystävyys sinulle merkitsee ?
Luottamusta, rehellisyyttä, sitä että on paikalla silloin kun toinen tarvitsee sinua, sitä että toinen saa sinut hyvälle tuulelle..

Mitkä ovat ehdottomat "piirteet" ystävissäsi`?
Rehellisyys/luotettavuus ja huumorintaju

Minkälainen / minkä henkinen itse olet ?
Puhun vähän kun en tunne toista, mutta kun tunnen/opin tuntemaan, ei minua ihan helpolla saakaan hiljenemään Very Happy Vitsailen paljon, ehkä joskus liikaakin, vaikeissa tilanteissa käännän asiat vitsiksi, kai se on jonkinlainen puolustuskeino.. Tykkään jutella, mut kyllä pärjään yksinkin hetkisen Smile

Mitä on mennyt ystävyydessä pieleen, oletko joutunut irtisanomaan itsesi muutamista tuttavuuksistasi?
Hyvien ystävien kanssa olen edelleen ystäviä, jotain kavereita on jäänyt, kun elämäntilanteet on muuttunut (= eri koulut, opiskelemaan lähtö ja muutto eri kaupunkiin jne..)

Entä oletko tutustunut netin kautta ihmisiin? Oletteko tavanneet, ja onko kaveruudesta tullut sitten mitään?
Minulla on aika monta kaveria joihin olen tutustunut netissä. Ex-poikaystävän tapasin netissä, samoin hänen pari kaveriaan, joihin vielä olen yhteydessä netin välityksellä, asuvat toisella puolella Suomea.. Muita nettituttuja en kyllä ole tavannut, kai.. Paitsi nykyisen miehen kaverin, joka sit esitteli aikanaan minut ja miehen toisillemme Smile
Takaisin alkuun Siirry alas
https://johnnyd.palstani.com
Sponsored content





Kaverit Empty
ViestiAihe: Vs: Kaverit   Kaverit Empty

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Kaverit
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 1

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Johnny Depp -foorumi :: Yleinen :: Yleinen keskustelu-
Siirry: